הצהרת נכנס לאתר

 

האתר מיועד לרוקחים ולאנשי מקצוע בתחום הפרמצבטיקה בישראל וכן לרופאים, צוות רפואי ואחרים העוסקים בתחומים הרלוונטיים בישראל. המידע הכלול באתר הוא מידע מקצועי ומדעי ומנוסח בהתאם. 

 

האמור באתר ביחס לתכשירים, טיפולים, וטכנולוגיות רפואיות אחרות מיועד למתן מידע כללי בלבד, ואינו מהווה תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע.

 

השימוש בתכשירים, ובטכנולוגיות הרפואיות, או בטיפולים הנזכרים באתר כפוף לתנאי הרישום שלהם ולאמור בעלון לרופא ובעלון לצרכן הרלוונטיים, או למידע בספרות המקצועית הרלוונטית ואין לראות באמור באתר משום עידוד ו/או המלצה לעשיית שימוש בתכשירים, טיפולים וטכנולוגיות רפואיות אחרות שלא בהתאם לתנאים אלה.

 

המידע המופיע באתר זה אשר מובא מטעם חברות התרופות / מזון רפואי / ציוד רפואי, הינו על אחריות הגוף אשר העביר אלינו את המידע.

 

השימוש באתר הוא על פי "תנאי השימוש באתר" כפי שמתפרסמים באתר.

 

אני מסכים ומצהיר כי אני עומד בתנאים לכניסה לאתר



כניסה למנויים
כתובת דוא"ל:
ססמא:
משתמש חדש

pharmaline-facebook

 

4 חודשים של אכזבה: התחרות של שופרסל בסופר-פארם גרמה דווקא לזינוק במחירים
12.3.19

פחות מארבעה חודשים עברו מאז ששופרסל הסבה את רשת ניו־פארם, שרכשה מהמשביר לצרכן, לרשת Be — והמחירים של מוצרי הטואלטיקה והפארם מזנקים. בדיקת TheMarker מגלה כי לא רק שמוצרי פארם לא הוזלו בעקבות רכישת ניו־פארם, אלא שהצרכן משלם יותר על מוצרים אלה גם ברשתות המזון שופרסל דיל ושופרסל שלי.

 

בחינת המחירים, שנבדקו בשלוש נקודות זמן שונות — שנה לפני שניו־פארם הוסבה ל–Be, מיד לאחר ההסבה וכיום — מלמדת כי Be אמנם מציעה מחירים נמוכים יותר מסופר־פארם במוצרים שנבדקו, אבל בעוד שמיד אחרי הרכישה Be הורידה מחירים לעומת ניו־פארם היקרה, בחודשים האחרונים המחירים ב–Be נוסקים במוצרים שנבדקו.



לידיעה בדה מרקר >>

 

 

עדי דברת-מזריץ 

גבריאלה דוידוביץ'-ויסברג

הוסף תגובה חדשה
תגובות
לא נשלחו עדיין תגובות.
תנאי השימוש באתרקישוריםצור קשר • כל הזכויות שמורות פארמה-ליין © 2007