הצהרת נכנס לאתר

 

האתר מיועד לרוקחים ולאנשי מקצוע בתחום הפרמצבטיקה בישראל וכן לרופאים, צוות רפואי ואחרים העוסקים בתחומים הרלוונטיים בישראל. המידע הכלול באתר הוא מידע מקצועי ומדעי ומנוסח בהתאם. 

 

האמור באתר ביחס לתכשירים, טיפולים, וטכנולוגיות רפואיות אחרות מיועד למתן מידע כללי בלבד, ואינו מהווה תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע.

 

השימוש בתכשירים, ובטכנולוגיות הרפואיות, או בטיפולים הנזכרים באתר כפוף לתנאי הרישום שלהם ולאמור בעלון לרופא ובעלון לצרכן הרלוונטיים, או למידע בספרות המקצועית הרלוונטית ואין לראות באמור באתר משום עידוד ו/או המלצה לעשיית שימוש בתכשירים, טיפולים וטכנולוגיות רפואיות אחרות שלא בהתאם לתנאים אלה.

 

המידע המופיע באתר זה אשר מובא מטעם חברות התרופות / מזון רפואי / ציוד רפואי, הינו על אחריות הגוף אשר העביר אלינו את המידע.

 

השימוש באתר הוא על פי "תנאי השימוש באתר" כפי שמתפרסמים באתר.

 

אני מסכים ומצהיר כי אני עומד בתנאים לכניסה לאתר



כניסה למנויים
כתובת דוא"ל:
ססמא:
משתמש חדש

pharmaline-facebook

 

מכה שורשים: מיי הריטג' נכנסת לתחום הבריאות
21.5.19

בחצי הגמר השני של האירוויזיון שהתקיים ביום חמישי האחרון בתל אביב, אחרי שהזמר הליטאי יוריוס וקלנקו סיים לשיר, התבדחה המנחה בר רפאלי כי היא גילתה באחרונה שהיא 50% ליטאית. זו לא היתה הערה אגבית, אלא פעילות מיתוגית מחושבת של נותנת החסות הראשית של האירוע — חברת מיי הריטג' (MyHeritage), שביקשה לשלב את האנקדוטות האלה בתסריט.

 

הענקת חסות לתחרות זמר אינה דבר שגרתי עבור חברות היי־טק. אולם במיי הריטג' סברו כי האירוויזיון משתלב בדיוק עם המסרים שהיא רוצה להיות מזוהה עמם — גיוון ומורשת. זה מספר שנים שהחברה נוקטת ביוזמות מקוריות — כמו הוצאת עובדי החברה לתעד סיפורים משפחתיים של שבטים בסכנת הכחדה, או פרויקט צילום ארצי של מצבות בבתי קברות. כעת, היא מבקשת למצות עד תום את החשיפה שהיא קיבלה בזכות האירוויזיון ומשיקה מוצר חדש שעשוי להזניק את עסקיה.

 


לידיעה בדה מרקר >>

 

 

מאת רותי לוי

הוסף תגובה חדשה
תגובות
לא נשלחו עדיין תגובות.
תנאי השימוש באתרקישוריםצור קשר • כל הזכויות שמורות פארמה-ליין © 2007