בחצי הגמר השני של האירוויזיון שהתקיים ביום חמישי האחרון בתל אביב, אחרי שהזמר הליטאי יוריוס וקלנקו סיים לשיר, התבדחה המנחה בר רפאלי כי היא גילתה באחרונה שהיא 50% ליטאית. זו לא היתה הערה אגבית, אלא פעילות מיתוגית מחושבת של נותנת החסות הראשית של האירוע — חברת מיי הריטג' (MyHeritage), שביקשה לשלב את האנקדוטות האלה בתסריט.
הענקת חסות לתחרות זמר אינה דבר שגרתי עבור חברות היי־טק. אולם במיי הריטג' סברו כי האירוויזיון משתלב בדיוק עם המסרים שהיא רוצה להיות מזוהה עמם — גיוון ומורשת. זה מספר שנים שהחברה נוקטת ביוזמות מקוריות — כמו הוצאת עובדי החברה לתעד סיפורים משפחתיים של שבטים בסכנת הכחדה, או פרויקט צילום ארצי של מצבות בבתי קברות. כעת, היא מבקשת למצות עד תום את החשיפה שהיא קיבלה בזכות האירוויזיון ומשיקה מוצר חדש שעשוי להזניק את עסקיה.
מאת רותי לוי