הצהרת נכנס לאתר

 

האתר מיועד לרוקחים ולאנשי מקצוע בתחום הפרמצבטיקה בישראל וכן לרופאים, צוות רפואי ואחרים העוסקים בתחומים הרלוונטיים בישראל. המידע הכלול באתר הוא מידע מקצועי ומדעי ומנוסח בהתאם. 

 

האמור באתר ביחס לתכשירים, טיפולים, וטכנולוגיות רפואיות אחרות מיועד למתן מידע כללי בלבד, ואינו מהווה תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע.

 

השימוש בתכשירים, ובטכנולוגיות הרפואיות, או בטיפולים הנזכרים באתר כפוף לתנאי הרישום שלהם ולאמור בעלון לרופא ובעלון לצרכן הרלוונטיים, או למידע בספרות המקצועית הרלוונטית ואין לראות באמור באתר משום עידוד ו/או המלצה לעשיית שימוש בתכשירים, טיפולים וטכנולוגיות רפואיות אחרות שלא בהתאם לתנאים אלה.

 

המידע המופיע באתר זה אשר מובא מטעם חברות התרופות / מזון רפואי / ציוד רפואי, הינו על אחריות הגוף אשר העביר אלינו את המידע.

 

השימוש באתר הוא על פי "תנאי השימוש באתר" כפי שמתפרסמים באתר.

 

אני מסכים ומצהיר כי אני עומד בתנאים לכניסה לאתר



כניסה למנויים
כתובת דוא"ל:
ססמא:
משתמש חדש

pharmaline-facebook

 

אפילו מעט פעילות גופנית עשויה למנוע מוות
24.3.19

אפילו 10 דקות של פעילות גופנית מדי שבוע טובה יותר מהיעדר מוחלט של פעילות במונחים של סיכון לתמותה, כך עולה ממחקר חדש שפורסם ב- British Journal of Sports Medicine. ורמות גבוהות מאוד של פעילות גופנית מגנות אף יותר.

 

במחקר נכללו 88,000 מבוגרים אמריקאים בגילאים 40-85 שהשתתפו ב- National Health Interview Surveys וסיפקו מידע בנוגע לביצוע פעילות גופנית בשעות הפנאי. לאורך חציון של 9 שנים, 9% מתו.

 

לאחר תקנון ל- BMI, עישון ומשתנים מתערבים פוטנציאליים אחרים, נמצא כי נבדקים שביצעו אף כמות מינימאלית של פעילות גופנית – 10-59 דקות בשבוע – הדגימו סיכון מופחת לתמותה בהשוואה לנבדקים לא פעילים (hazard ratio, 0.82). היתרונות במונחים של סיכון לתמותה הוסיפו לגדול ככול שגדלה מידת הפעילות הגופנית – אפילו כאשר בוצעו יותר מ- 1500 דקות של פעילות גופנית, יותר מפי 5-10 מהכמות המומלצת בהנחיות (HR, 0.54).

 

 

 לידיעה >>

 

הוסף תגובה חדשה
תגובות
לא נשלחו עדיין תגובות.
תנאי השימוש באתרקישוריםצור קשר • כל הזכויות שמורות פארמה-ליין © 2007