פחות מארבעה חודשים עברו מאז ששופרסל הסבה את רשת ניו־פארם, שרכשה מהמשביר לצרכן, לרשת Be — והמחירים של מוצרי הטואלטיקה והפארם מזנקים. בדיקת TheMarker מגלה כי לא רק שמוצרי פארם לא הוזלו בעקבות רכישת ניו־פארם, אלא שהצרכן משלם יותר על מוצרים אלה גם ברשתות המזון שופרסל דיל ושופרסל שלי.
בחינת המחירים, שנבדקו בשלוש נקודות זמן שונות — שנה לפני שניו־פארם הוסבה ל–Be, מיד לאחר ההסבה וכיום — מלמדת כי Be אמנם מציעה מחירים נמוכים יותר מסופר־פארם במוצרים שנבדקו, אבל בעוד שמיד אחרי הרכישה Be הורידה מחירים לעומת ניו־פארם היקרה, בחודשים האחרונים המחירים ב–Be נוסקים במוצרים שנבדקו.
עדי דברת-מזריץ
גבריאלה דוידוביץ'-ויסברג