הצהרת נכנס לאתר

 

האתר מיועד לרוקחים ולאנשי מקצוע בתחום הפרמצבטיקה בישראל וכן לרופאים, צוות רפואי ואחרים העוסקים בתחומים הרלוונטיים בישראל. המידע הכלול באתר הוא מידע מקצועי ומדעי ומנוסח בהתאם. 

 

האמור באתר ביחס לתכשירים, טיפולים, וטכנולוגיות רפואיות אחרות מיועד למתן מידע כללי בלבד, ואינו מהווה תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע.

 

השימוש בתכשירים, ובטכנולוגיות הרפואיות, או בטיפולים הנזכרים באתר כפוף לתנאי הרישום שלהם ולאמור בעלון לרופא ובעלון לצרכן הרלוונטיים, או למידע בספרות המקצועית הרלוונטית ואין לראות באמור באתר משום עידוד ו/או המלצה לעשיית שימוש בתכשירים, טיפולים וטכנולוגיות רפואיות אחרות שלא בהתאם לתנאים אלה.

 

המידע המופיע באתר זה אשר מובא מטעם חברות התרופות / מזון רפואי / ציוד רפואי, הינו על אחריות הגוף אשר העביר אלינו את המידע.

 

השימוש באתר הוא על פי "תנאי השימוש באתר" כפי שמתפרסמים באתר.

 

אני מסכים ומצהיר כי אני עומד בתנאים לכניסה לאתר



כניסה למנויים
כתובת דוא"ל:
ססמא:
משתמש חדש

pharmaline-facebook

 

איך נדחפה שסטוביץ לחזית המאבק נגד המחירים הגבוהים
17.2.19

"שסטוביץ היא תמנון שחולש על כל התחומים החשובים במוצרי הצריכה. יש לה מותגים חזקים ומגוון רחב של מוצרים ואתה לא רוצה להתעסק איתה, כי בסוף קונים ממנה סל מאד משמעותי. קמעונאי לא יכול להרשות לעצמו שלא יהיו לו על המדף קולגייט, Carefree או רבלון", מתאר גורם בענף הקמעונאות את דומיננטיות יבואנית מוצרי הצריכה שסטוביץ שבניהול ושליטת יוני שסטוביץ, על רקע הודעות רשות התחרות (לשעבר רשות ההגבלים העסקיים) כי תטיל סנקציות על החברה.


"זה לא רק סבון או משחת שיניים אלא גם פסטה, טונה, דאודורנט ועוד מוצרים רבים שאין לקמעונאי זכות קיום בלעדיהם", אמר ל"כלכליסט" קמעונאי שלא עובד עם היבואנית. "משחת שיניים קולגייט נמצאת בכל בית, והפער בין מחיר היבואן הרשמי שסטוביץ למחיר של יבואן מקביל הוא משמעותי. אני לא יודע באיזה מחיר שסטוביץ קונה את קולגייט, אבל הפער לא ניתן לגישור. כל מותג של שסטוביץ הוא גרזן. אין סופרמרקט שיכול לפתוח את הדלת בלי מותגים של החברה על המדף. אבל אני רשת קטנה ויכול להסתדר על ידי יבוא מקביל".

 


לידיעה בכלכליסט >>

 

 

מאת אורנה יפת 

הוסף תגובה חדשה
תגובות
לא נשלחו עדיין תגובות.
תנאי השימוש באתרקישוריםצור קשר • כל הזכויות שמורות פארמה-ליין © 2007