הצהרת נכנס לאתר

 

האתר מיועד לרוקחים ולאנשי מקצוע בתחום הפרמצבטיקה בישראל וכן לרופאים, צוות רפואי ואחרים העוסקים בתחומים הרלוונטיים בישראל. המידע הכלול באתר הוא מידע מקצועי ומדעי ומנוסח בהתאם. 

 

האמור באתר ביחס לתכשירים, טיפולים, וטכנולוגיות רפואיות אחרות מיועד למתן מידע כללי בלבד, ואינו מהווה תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע.

 

השימוש בתכשירים, ובטכנולוגיות הרפואיות, או בטיפולים הנזכרים באתר כפוף לתנאי הרישום שלהם ולאמור בעלון לרופא ובעלון לצרכן הרלוונטיים, או למידע בספרות המקצועית הרלוונטית ואין לראות באמור באתר משום עידוד ו/או המלצה לעשיית שימוש בתכשירים, טיפולים וטכנולוגיות רפואיות אחרות שלא בהתאם לתנאים אלה.

 

המידע המופיע באתר זה אשר מובא מטעם חברות התרופות / מזון רפואי / ציוד רפואי, הינו על אחריות הגוף אשר העביר אלינו את המידע.

 

השימוש באתר הוא על פי "תנאי השימוש באתר" כפי שמתפרסמים באתר.

 

אני מסכים ומצהיר כי אני עומד בתנאים לכניסה לאתר



כניסה למנויים
כתובת דוא"ל:
ססמא:
משתמש חדש

pharmaline-facebook

 

השנים האבודות בבריאות ובתחבורה
14.2.19

אצל יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, הסיבה לתפוסה של 140% במיון היא העובדה שאנחנו חיים יותר מדי. אצל ישראל כץ, שר התחבורה, העומס ברכבות שכאילו נלקח ממחזה סוריאליסטי נוצר רק מפני שכולם מעזים לנסוע בשעות שבין 7:00 ל־9:00 בבוקר. שניהם מכהנים כשרי הבריאות והתחבורה תקופות נדירות באורכן: ליצמן כיהן במצטבר שמונה שנים, וכץ עשר. מעל שניהם מכהן ראש ממשלה אחד ויחיד, שהוא גם שר הבריאות, ומקפיד לראות מחלפים ולא פקקים ומערכת בריאות יעילה ולא מורעבת. פסאדה שלטונית.

 

שתי הפצצות המתקתקות האלו, בריאות ותחבורה, מתפוצצות עכשיו, אבל את מנגנון ההפעלה שלהן יכלה השלישייה הזו לנטרל עוד בתחילת הקדנציה, כשעוד לא עמד לרשותה התירוץ הנקרא "היעדר משילות". נתניהו, כץ וליצמן הם שליטי־העל של העשור האחרון בתחומי התחבורה והבריאות, תחומים שלא נוסעים לשום מקום.

 


לידיעה בכלכליסט >>

 

 

מאת גולן פרידנפלד

הוסף תגובה חדשה
תגובות
לא נשלחו עדיין תגובות.
תנאי השימוש באתרקישוריםצור קשר • כל הזכויות שמורות פארמה-ליין © 2007