הצהרת נכנס לאתר

 

האתר מיועד לרוקחים ולאנשי מקצוע בתחום הפרמצבטיקה בישראל וכן לרופאים, צוות רפואי ואחרים העוסקים בתחומים הרלוונטיים בישראל. המידע הכלול באתר הוא מידע מקצועי ומדעי ומנוסח בהתאם. 

 

האמור באתר ביחס לתכשירים, טיפולים, וטכנולוגיות רפואיות אחרות מיועד למתן מידע כללי בלבד, ואינו מהווה תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע.

 

השימוש בתכשירים, ובטכנולוגיות הרפואיות, או בטיפולים הנזכרים באתר כפוף לתנאי הרישום שלהם ולאמור בעלון לרופא ובעלון לצרכן הרלוונטיים, או למידע בספרות המקצועית הרלוונטית ואין לראות באמור באתר משום עידוד ו/או המלצה לעשיית שימוש בתכשירים, טיפולים וטכנולוגיות רפואיות אחרות שלא בהתאם לתנאים אלה.

 

המידע המופיע באתר זה אשר מובא מטעם חברות התרופות / מזון רפואי / ציוד רפואי, הינו על אחריות הגוף אשר העביר אלינו את המידע.

 

השימוש באתר הוא על פי "תנאי השימוש באתר" כפי שמתפרסמים באתר.

 

אני מסכים ומצהיר כי אני עומד בתנאים לכניסה לאתר



כניסה למנויים
כתובת דוא"ל:
ססמא:
משתמש חדש

pharmaline-facebook

 

הקרב בפארם רותח וגולש לשוק ההלוואות: סופר-פארם מעמיקה את כניסתה לתחום
11.10.18

סופר־פארם מעמיקה את כניסתה לתחום האשראי הצרכני: ל"כלכליסט" נודע כי הרשת מתכננת להציע אשראי לכלל בתי האב בישראל, ולא רק לחברי מועדון הלקוחות שלה לייף סטייל, כפי שהיה נהוג עד כה. ההלוואות יינתנו בשיתוף עם חברת האשראי ישראכרט, המנפיקה את כרטיסי האשראי החוץ־בנקאיים עבור 600 אלף חברי לייף סטייל.

 

עוד נודע ל"כלכליסט" כי ההלוואות שתעניק סופר־פארם יתופעלו בהתאם למודל החיתום של ישראכרט, בדומה למתכונת הקיימת היום בהלוואות הניתנות למחזיקי לייף סטייל.

 

שתי החברות צפויות להשיק את המהלך לקראת סוף השנה. בינתיים, סופר־פארם שאותה מנהל המנכ"ל ניצן לביא השיקה לראשונה קמפיין רדיו לשיווק ההלוואות שלה ללקוחות לייף סטייל. זוהי הפעם הראשונה שבה סופר־פארם חורגת מפלטפורמת השיווק הדיגיטלית לקידום הלוואות. עם זאת, ל"כלכליסט" נודע כי שבשלב זה אין כוונה להרחיב את הקמפיין לערוצי תקשורת נוספים.

 

 

לידיעה בכלכליסט >>



מאת רחלי בינדמן

 

 

הוסף תגובה חדשה
תגובות
לא נשלחו עדיין תגובות.
תנאי השימוש באתרקישוריםצור קשר • כל הזכויות שמורות פארמה-ליין © 2007