סופר־פארם מעמיקה את כניסתה לתחום האשראי הצרכני: ל"כלכליסט" נודע כי הרשת מתכננת להציע אשראי לכלל בתי האב בישראל, ולא רק לחברי מועדון הלקוחות שלה לייף סטייל, כפי שהיה נהוג עד כה. ההלוואות יינתנו בשיתוף עם חברת האשראי ישראכרט, המנפיקה את כרטיסי האשראי החוץ־בנקאיים עבור 600 אלף חברי לייף סטייל.
עוד נודע ל"כלכליסט" כי ההלוואות שתעניק סופר־פארם יתופעלו בהתאם למודל החיתום של ישראכרט, בדומה למתכונת הקיימת היום בהלוואות הניתנות למחזיקי לייף סטייל.
שתי החברות צפויות להשיק את המהלך לקראת סוף השנה. בינתיים, סופר־פארם שאותה מנהל המנכ"ל ניצן לביא השיקה לראשונה קמפיין רדיו לשיווק ההלוואות שלה ללקוחות לייף סטייל. זוהי הפעם הראשונה שבה סופר־פארם חורגת מפלטפורמת השיווק הדיגיטלית לקידום הלוואות. עם זאת, ל"כלכליסט" נודע כי שבשלב זה אין כוונה להרחיב את הקמפיין לערוצי תקשורת נוספים.
מאת רחלי בינדמן