הצהרת נכנס לאתר

 

האתר מיועד לרוקחים ולאנשי מקצוע בתחום הפרמצבטיקה בישראל וכן לרופאים, צוות רפואי ואחרים העוסקים בתחומים הרלוונטיים בישראל. המידע הכלול באתר הוא מידע מקצועי ומדעי ומנוסח בהתאם. 

 

האמור באתר ביחס לתכשירים, טיפולים, וטכנולוגיות רפואיות אחרות מיועד למתן מידע כללי בלבד, ואינו מהווה תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע.

 

השימוש בתכשירים, ובטכנולוגיות הרפואיות, או בטיפולים הנזכרים באתר כפוף לתנאי הרישום שלהם ולאמור בעלון לרופא ובעלון לצרכן הרלוונטיים, או למידע בספרות המקצועית הרלוונטית ואין לראות באמור באתר משום עידוד ו/או המלצה לעשיית שימוש בתכשירים, טיפולים וטכנולוגיות רפואיות אחרות שלא בהתאם לתנאים אלה.

 

המידע המופיע באתר זה אשר מובא מטעם חברות התרופות / מזון רפואי / ציוד רפואי, הינו על אחריות הגוף אשר העביר אלינו את המידע.

 

השימוש באתר הוא על פי "תנאי השימוש באתר" כפי שמתפרסמים באתר.

 

אני מסכים ומצהיר כי אני עומד בתנאים לכניסה לאתר



כניסה למנויים
כתובת דוא"ל:
ססמא:
משתמש חדש

pharmaline-facebook

 

רמי שביט: "הורדתי לאברכהן 20 מיליון שקל, כי הוא הבטיח לי שיקרע לסופר פארם את הצורה"
14.6.18

"שופרסל הולכת לתת בראש לסופר פארם, הקוזאק הנגזל. גם אני לא הצלחתי להתחרות בהם, הם הסכימו לשלם שכר דירה כפול בנכס שהייתי בו שנים והעיפו אותי. הורדתי 20 מיליון שקל במחיר של ניו פארם כי שופרסל התחייבו שיקרעו להם את הצורה" - כך אמר היום (ד') ‏רמי שביט, בעל השליטה במשביר 365, בוועידת שוק ההון של כלכליסט. שביט התייחס לעסקה שבמסגרתה רכשה שופרסל את ניו פארם מידי המשביר 365.

 

שביט אמר עוד: "אנו הקמנו פלטפורמה שעוסקת בפעילויות עסקיות ובסופו של דבר הגענו ל-4 מיליארד שקלים ריטייל. קלטנו שהיה כשל והכשל נובע מניהול תאגידי, אני נתתי לחברות עצמאות יתר וכישלון של חברה השליך על אחרת. לכן בסוף שבנו למקורות, למשביר. השוק משתנה ובתחום שלנו יש ריבוי שטחי מסחר, אינטרנט, נסיעות לחו"ל".

 

לדברי שביט: "הקהל הבוגר הוא הקהל שיש לו כסף והקהל הזה הוא קהל מצוין שעושה קניות טובות. האתגר הוא לזכך את הארגון, להחליף אנשים, גם כאלה שליוו את הארגון שנים רבות. וכעת יש להתמקד במה שנכון. למשל בספורט - בקניון קשה להגיב לשינויים כי אי אפשר להוסיף שטח, אך בתוך הכלבו שלי אני יכול לשנות. אני יכול למשל להוסיף שטח למחלקות הספורט וזה אתגר לא פשוט, כי התחרות היא מול חנויות חד מותגיות, של ריבוק, של נייק, זהו עולם מביא קהל צעיר ותורם לנו לצמיחה".

 

 

לכתבה בכלכליסט >>


 

מאת תומר הדר

הוסף תגובה חדשה
תגובות
לא נשלחו עדיין תגובות.
תנאי השימוש באתרקישוריםצור קשר • כל הזכויות שמורות פארמה-ליין © 2007