תחום הבריאות הדיגיטלית הוא אחד מתחומי הפעילות התוססים בישראל. כבר היום רשומות כ-439 חברות הפעילות בתחום במאגר Start up nation finder, אף שמדובר בתחום צעיר למדי. התסיסה הזאת אינה מקרית. מניעה אותה המומחיות שנוצרה בארץ בתחומי המכשור הרפואי, הגיימינג ועיבוד אותות, וכן הניסיון בניהול רב-תחומי של חברות שרגל אחת שלהן בבריאות ורגל אחרת בהייטק. עם זאת, בשלב השקת המוצר, לישראל יש פחות יתרונות. בתי החולים וקופות החולים בישראל אמנם נחשבים ללקוחות מצוינים, אולם השוק מוגבל. ההזדמנות הגדולה היא לרוב בארה"ב, ושם חסר לחברות ישראליות ניסיון בעבודה עם מערכת הבריאות המקומית. דוח שכתבו חברת הייעוץ PWC וארגון סטארט אפ ניישן סנטרל, שפועל ללא מטרות רווח לקידום ההייטק הישראלי, נועד לייעץ לחברות ישראליות בכניסה לשוק האמריקאי.
מאת גלי וינרב