מאז ימי המחאה החברתית, לפני כשש שנים, הגיעו מחירי מוצרי הפארם לכותרות אין-ספור פעמים. הציבור זעם על הפערים האדירים בין המחירים בארץ למחירים בחו"ל, אבל בהיעדר יבוא מקביל משמעותי ו/או תחרות בין הרשתות, הלחץ לא הועיל והקופות המשיכו לתקתק באין מפריע.
בחודשים האחרונים נדמה כי משהו בכל זאת קורה. שופרסל קיבלה אישור לרכוש מהמשביר לצרכן את רשת ניו-פארם ובמקביל גם הודיעה כי בכוונתה למכור בחלק מסניפיה מוצרי פארם מגוונים. הבשורות לא הסתכמו בכך: אל סדק צר בעסקה הזאת – דרישת הרגולטור כי 11 מסניפי ניו-פארם יימכרו לגורם שלישי – השתחלו שני אנשי עסקים לא מאוד מוכרים, שהודיעו כי בכוונתם להקים על בסיסם רשת פארם חדשה. מדובר באחים איציק ושרון ניסנוב, יהלומנים שנחשפו לציבור בשל מעורבותם בהפועל תל-אביב, ושישלמו על הסניפים, לאחר הסגירה הסופית של העסקה, סכום לא גדול של 26 מיליון שקל – 15 מיליון מהם תמורת המלאי.
מאת הדס מגן