הצהרת נכנס לאתר

 

האתר מיועד לרוקחים ולאנשי מקצוע בתחום הפרמצבטיקה בישראל וכן לרופאים, צוות רפואי ואחרים העוסקים בתחומים הרלוונטיים בישראל. המידע הכלול באתר הוא מידע מקצועי ומדעי ומנוסח בהתאם. 

 

האמור באתר ביחס לתכשירים, טיפולים, וטכנולוגיות רפואיות אחרות מיועד למתן מידע כללי בלבד, ואינו מהווה תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע.

 

השימוש בתכשירים, ובטכנולוגיות הרפואיות, או בטיפולים הנזכרים באתר כפוף לתנאי הרישום שלהם ולאמור בעלון לרופא ובעלון לצרכן הרלוונטיים, או למידע בספרות המקצועית הרלוונטית ואין לראות באמור באתר משום עידוד ו/או המלצה לעשיית שימוש בתכשירים, טיפולים וטכנולוגיות רפואיות אחרות שלא בהתאם לתנאים אלה.

 

המידע המופיע באתר זה אשר מובא מטעם חברות התרופות / מזון רפואי / ציוד רפואי, הינו על אחריות הגוף אשר העביר אלינו את המידע.

 

השימוש באתר הוא על פי "תנאי השימוש באתר" כפי שמתפרסמים באתר.

 

אני מסכים ומצהיר כי אני עומד בתנאים לכניסה לאתר



כניסה למנויים
כתובת דוא"ל:
ססמא:
משתמש חדש

pharmaline-facebook

 

האפליקציה הישראלית שתעזור לכם להפוך לאנשים טובים יותר היי-טק, ביוטק והון סיכון חקיקה היסטורית: החוק
1.08.17

 

"מבחינתנו, הפרסום בפייסבוק שינה את התמונה מבחינת היכולת שלנו לשווק מוצרים לצרכן סופי בשוק הבינלאומי", אומר אבנר הלפרין, מנכ"ל חברת ארליסנס, המשווקת מכשיר ניטור המונח מתחת למיטת הלקוח ומנטר מאפיינים כמו קצב לב, נשימה ואיכות שינה. "לפני שהתפתחה האופציה הזו, סטארט-אפ שרצה להגיע ללקוח סופי נדרש לעשות פרסום מאוד יקר בטלוויזיה (פרסומת עולה החל מ-10,000 דולר). אפשרות אחרת הייתה למכור דרך רשתות השיווק הגדולות, שאליהן מאוד קשה לפרוץ והן מעמידות תנאים מאוד קשוחים.

 

  

לכתבה בגלובס >>

 


מאת גלי וינרב

הוסף תגובה חדשה
תגובות
לא נשלחו עדיין תגובות.
תנאי השימוש באתרקישוריםצור קשר • כל הזכויות שמורות פארמה-ליין © 2007