הצהרת נכנס לאתר

 

האתר מיועד לרוקחים ולאנשי מקצוע בתחום הפרמצבטיקה בישראל וכן לרופאים, צוות רפואי ואחרים העוסקים בתחומים הרלוונטיים בישראל. המידע הכלול באתר הוא מידע מקצועי ומדעי ומנוסח בהתאם. 

 

האמור באתר ביחס לתכשירים, טיפולים, וטכנולוגיות רפואיות אחרות מיועד למתן מידע כללי בלבד, ואינו מהווה תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע.

 

השימוש בתכשירים, ובטכנולוגיות הרפואיות, או בטיפולים הנזכרים באתר כפוף לתנאי הרישום שלהם ולאמור בעלון לרופא ובעלון לצרכן הרלוונטיים, או למידע בספרות המקצועית הרלוונטית ואין לראות באמור באתר משום עידוד ו/או המלצה לעשיית שימוש בתכשירים, טיפולים וטכנולוגיות רפואיות אחרות שלא בהתאם לתנאים אלה.

 

המידע המופיע באתר זה אשר מובא מטעם חברות התרופות / מזון רפואי / ציוד רפואי, הינו על אחריות הגוף אשר העביר אלינו את המידע.

 

השימוש באתר הוא על פי "תנאי השימוש באתר" כפי שמתפרסמים באתר.

 

אני מסכים ומצהיר כי אני עומד בתנאים לכניסה לאתר



כניסה למנויים
כתובת דוא"ל:
ססמא:
משתמש חדש

pharmaline-facebook

 

קיימת סכנה בהפסקת הטיפול בסטטינים עקב תופעות לוואי
30.07.17

 

חולים המפסיקים ליטול סטטינים עקב תופעות לוואי עומדים בפני סיכון מוגבר ללקות באירועים קרדיווסקולאריים, כך מדווח ה- Annals of Internal Medicine.

 

מעקב רטרוספקטיבי שארך כ- 4 שנים נערך אחר כ- 28,000 מטופלים שדיווחו על היארעות תופעות לוואי לאחר טיפול בסטטינים. כשליש הפסיקו את הטיפול במהלך 12 החודשים הראשונים שלאחר התגובה הלא רצויה. שיעור ההיארעות של אוטם שריר הלב, שבץ, או מוות היה 13.9% בקרב המטופלים שהפסיקו ליטול סטטינים, בהשוואה ל- 12.2% בקרב המטופלים שהמשיכו לקבל טיפול.

 

החוקרים ציינו את מגבלות המחקר ובראשן אופיו הרטרוספקטיבי, אך הוסיפו כי הם מוצאים את תוצאותיו משכנעות. השיעור מרשים – מקרה מוות נוסף 1 עבור כל 83 מטופלים המפסיקים את הטיפול. יש לקחת בחשבון כי הפסקת הטיפול בסטטינים עשויה לגרום לתופעות שליליות חמורות.


 

לידיעה >>



ההודעה הועברה ע"י צוות PharmaLine

הוסף תגובה חדשה
תגובות
לא נשלחו עדיין תגובות.
תנאי השימוש באתרקישוריםצור קשר • כל הזכויות שמורות פארמה-ליין © 2007