הצהרת נכנס לאתר

 

האתר מיועד לרוקחים ולאנשי מקצוע בתחום הפרמצבטיקה בישראל וכן לרופאים, צוות רפואי ואחרים העוסקים בתחומים הרלוונטיים בישראל. המידע הכלול באתר הוא מידע מקצועי ומדעי ומנוסח בהתאם. 

 

האמור באתר ביחס לתכשירים, טיפולים, וטכנולוגיות רפואיות אחרות מיועד למתן מידע כללי בלבד, ואינו מהווה תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע.

 

השימוש בתכשירים, ובטכנולוגיות הרפואיות, או בטיפולים הנזכרים באתר כפוף לתנאי הרישום שלהם ולאמור בעלון לרופא ובעלון לצרכן הרלוונטיים, או למידע בספרות המקצועית הרלוונטית ואין לראות באמור באתר משום עידוד ו/או המלצה לעשיית שימוש בתכשירים, טיפולים וטכנולוגיות רפואיות אחרות שלא בהתאם לתנאים אלה.

 

המידע המופיע באתר זה אשר מובא מטעם חברות התרופות / מזון רפואי / ציוד רפואי, הינו על אחריות הגוף אשר העביר אלינו את המידע.

 

השימוש באתר הוא על פי "תנאי השימוש באתר" כפי שמתפרסמים באתר.

 

אני מסכים ומצהיר כי אני עומד בתנאים לכניסה לאתר



כניסה למנויים
כתובת דוא"ל:
ססמא:
משתמש חדש

pharmaline-facebook

 

אנשים הנחשפים לפרסומות טלוויזיה לשימוש בטסטוסטרון נוטים לעבור יותר בדיקות וטיפולים
26.03.17

 

העלייה בשיעור פרסומות הטלוויזיה לשימוש בטסטוסטרון, נמצאה קשורה עם עלייה בשיעור הבדיקות לרמות הטסטוסטרון בסרום ולתחילת טיפול בהורמון במהלך ארבע השנים אחרונות, כך מדווח מחקר חדש שפורסם בכתב העת JAMA.

 

בהתבסס על טבלאות רייטינג ורשומות רפואיות מארה"ב, בדקו החוקרים פרסומות לטסטוסטרון, בדיקות וטיפולים החל משנת 2009 ועד שנת 2013. מעל ל- 17 מיליון גברים נכללו בבדיקה, 6% עברו בפעם הראשונה בדיקות לרמת הטסטוסטרון בסרום ו- 2% החלו לקבל טיפול בטסטוסטרון לאורך תקופת המחקר. שיעור החשיפה הממוצע לפרסומות לטסטוסטרון בכל משק בית נע בין 0 פרסומות בחודשים מסוימים ל- 14 פרסומות בחודש דצמבר 2012.

 

סה"כ, כל חשיפה לפרסומת נמצאה קשורה עם 14 בדיקות חדשות לרמות ההורמון, 5 טיפולים חדשים, ו-2 טיפולים ללא בדיקה דיאגנוסטית, פר מיליון גברים שנחשפו.

 

  

לידיעה >>


 

הידיעה הועברה ע"י מערכת PharmaLine

 

הוסף תגובה חדשה
תגובות
לא נשלחו עדיין תגובות.
תנאי השימוש באתרקישוריםצור קשר • כל הזכויות שמורות פארמה-ליין © 2007