חודש וחצי לאחר שביטלה גיוס הון בשל ביקושים נמוכים מצד הגופים המוסדיים בארה"ב, הצליחה מפתחת התרופות רדהיל להשלים גיוס של 38 מיליון דולר. 15 מיליון דולר מהסכום גויסו בהקצאה פרטית, והיתרה במכרז ציבורי.
החברה הציעה למשקיעים הציבוריים והפרטיים לשלם 10.25 דולר תמורת חבילה הכוללת נייר ערך אחד מסוג ADS ועוד אופציה לרכוש מחצית ADS תמורת מחיר המשקף לכל ADS מחיר של 13.33 דולר – שאותה ניתן יהיה לממש בתוך שלוש שנים. כל ADS של החברה שווה לעשר מניות רגילות שלה שנסחרות בבורסה בתל אביב כיחידות, במחיר של מעט יותר מ-4 שקלים, כשמחיר השוק בארה"ב הוא ל-ADS, והוא ירד בעקבות ההודעה לפחות מ-10 דולרים.
מאת אורי תומר