הצהרת נכנס לאתר

 

האתר מיועד לרוקחים ולאנשי מקצוע בתחום הפרמצבטיקה בישראל וכן לרופאים, צוות רפואי ואחרים העוסקים בתחומים הרלוונטיים בישראל. המידע הכלול באתר הוא מידע מקצועי ומדעי ומנוסח בהתאם. 

 

האמור באתר ביחס לתכשירים, טיפולים, וטכנולוגיות רפואיות אחרות מיועד למתן מידע כללי בלבד, ואינו מהווה תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע.

 

השימוש בתכשירים, ובטכנולוגיות הרפואיות, או בטיפולים הנזכרים באתר כפוף לתנאי הרישום שלהם ולאמור בעלון לרופא ובעלון לצרכן הרלוונטיים, או למידע בספרות המקצועית הרלוונטית ואין לראות באמור באתר משום עידוד ו/או המלצה לעשיית שימוש בתכשירים, טיפולים וטכנולוגיות רפואיות אחרות שלא בהתאם לתנאים אלה.

 

המידע המופיע באתר זה אשר מובא מטעם חברות התרופות / מזון רפואי / ציוד רפואי, הינו על אחריות הגוף אשר העביר אלינו את המידע.

 

השימוש באתר הוא על פי "תנאי השימוש באתר" כפי שמתפרסמים באתר.

 

אני מסכים ומצהיר כי אני עומד בתנאים לכניסה לאתר



כניסה למנויים
כתובת דוא"ל:
ססמא:
משתמש חדש

pharmaline-facebook

 

הסיכון הקרדיווסקולארי הקשור בשימוש בנוגדי דיכאון נמוך, אך וריאבילי
29.03.16
 
 
נוגדי דיכאון מסוימים עשויים להגביר את הסיכון הקרדיווסקולארי, כך מצא מחקר קוהורט גדול שפורסם ב- BMJ.
 
המחקר הבריטי כלל כ- 235,000 אנשים בגילאים 20-64 שאובחנו לראשונה עם דיכאון, במשך חציון של 5 שנים תועדו השימוש בנוגדי דיכאון וההתנסות באוטם שריר הלב, שבץ והפרעות קצב.
 

לא נמצא כל קשר בין הסיכון הקרדיווסקולארי ובין סוג התרופות בהן נעשה שימוש (tricyclics, selective serotonin reuptake inhibitors [SSRIs] או "אחרים" – venlafaxine לדוגמא). אף על פי כן, ה- tricyclic – lofepramine נמצאה קשורה עם עלייה בסיכון לאוטם שריר הלב במהלך שנת הטיפול הראשונה. שיעור הפרעות הקצב גדל בחודש הראשון שלאחר תחילת השימוש ב- tricyclics.

 

יתר על כן, הסיכון לשבץ גדל במהלך החודש הראשון של נטילת התרופות מקבוצת ה"אחרים" ובמהלך 3-6 החודשים הראשונים שלאחר הפסקת הטיפול ב- tricyclics.

 

 

 
הידיעה הועברה ע"י מערכת PharmaLine
 
 
הוסף תגובה חדשה
תגובות
לא נשלחו עדיין תגובות.
תנאי השימוש באתרקישוריםצור קשר • כל הזכויות שמורות פארמה-ליין © 2007