הצהרת נכנס לאתר

 

האתר מיועד לרוקחים ולאנשי מקצוע בתחום הפרמצבטיקה בישראל וכן לרופאים, צוות רפואי ואחרים העוסקים בתחומים הרלוונטיים בישראל. המידע הכלול באתר הוא מידע מקצועי ומדעי ומנוסח בהתאם. 

 

האמור באתר ביחס לתכשירים, טיפולים, וטכנולוגיות רפואיות אחרות מיועד למתן מידע כללי בלבד, ואינו מהווה תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע.

 

השימוש בתכשירים, ובטכנולוגיות הרפואיות, או בטיפולים הנזכרים באתר כפוף לתנאי הרישום שלהם ולאמור בעלון לרופא ובעלון לצרכן הרלוונטיים, או למידע בספרות המקצועית הרלוונטית ואין לראות באמור באתר משום עידוד ו/או המלצה לעשיית שימוש בתכשירים, טיפולים וטכנולוגיות רפואיות אחרות שלא בהתאם לתנאים אלה.

 

המידע המופיע באתר זה אשר מובא מטעם חברות התרופות / מזון רפואי / ציוד רפואי, הינו על אחריות הגוף אשר העביר אלינו את המידע.

 

השימוש באתר הוא על פי "תנאי השימוש באתר" כפי שמתפרסמים באתר.

 

אני מסכים ומצהיר כי אני עומד בתנאים לכניסה לאתר



כניסה למנויים
כתובת דוא"ל:
ססמא:
משתמש חדש

pharmaline-facebook

 

הוצאות הפרסום של תרופות מרשם לציבור קטנו בשנת 2008



לפי נתוני חברת IMS, יצרני התרופות הקטינו את ההוצאה על פרסום תרופות מרשם ישירות לציבור קטנו בשנת 2008 ב- %8 לסך של 4.4 מיליארד דולר. זוהי הפעם הראשונה משנות ה- 90 בה חלה ירידה כלשהי בהוצאות הפרסום. ההוצאה לפרסום הודיות מודפסות צנחה ב- %18 בעוד שההוצאה על פרסום בטלביזיה קטנה ב- %4 .
הירידה בהוצאות הפרסום מוסברת בכך שפחות תרופות חדשות משווקות כל שנה וכן בשל הלחץ הרב שמפעיל הקונגרס כנגד שיטות השיווק והמכירות האגרסיביות של תעשיית התרופות, לרבות פרסום תרופות מרשם ישירות לציבור.

 


לידיעה >>


הידיעה הועברה ע"י  הידיעה הועברה ע"י דר' שגב שני – סמנכ"ל רגולציה ורפואה – ניאופרם, המחלקה לניהול מערכות בריאות, אוניברסיטת בן-גוריון, ב"ש

 

 


 

הוסף תגובה חדשה
תגובות
לא נשלחו עדיין תגובות.
תנאי השימוש באתרקישוריםצור קשר • כל הזכויות שמורות פארמה-ליין © 2007